آموزشی

آرایش دائم چیست؟

آرایش دائم یکی از محبوب ترین تکنیک های آرایشی است که امروزه در بین بانوان محبوب شده است. آرایش دائم تکنیکی است که از تاتو یا همان رنگدانه دائمی درم برای رفع نواقص صورت یا افزایش زیبایی چهره استفاده می کنند. آرایش دائم و نیمه دائم در دسته محبوب ترین تکنیک های آرایشی قرار دارند زیرا نیاز شما به مداد ابرو، خط لب، رژلب، خط چشم و وسایل آرایش این چنینی را برای همیشه برطرف می کند.

با انجام تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم چون میکروبلیدینگ ، تاتو خط چشم و غیره می توانید برای همیشه از زیبایی ابرو ها و سایر اجزای چهره تان لذت ببرید. تکنیک های آرایش دائم برای نواحی چون ابرو، چشم، لب و سر قابل انجام می باشد. ماندگاری آرایش های دائم چندین سال است و برای افزایش ماندگاری حتما باید برای ترمیمم مجدد مراجعه کنید. فاصله جلسات ترمیم اولیه برای تثبیت رنگ تاتو بستگی به نوع تکنیک دارد ولی اصولا زمان جلسه ترمیم، بین یک الی دو ماه پس از اولین جلسه تاتو می باشد. آموزش آرایش دائم صورت در آکادمی آرایش دائم مریم حمزه ای بهترین مرکز آموزشی تخصصی در تهران، با اعطای مدرک بین المللی پس از گذراندن دوره بهترین گزینه برای کسب درآمد و مهارت برای هنرجویان است.

 

بهترین مرکز آرایش دائم در تهران

همانطور که در مطالب قبلی ذکر کردیم تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم مانند بن مژه و دیگر روش ها، ماندگاری چندین ساله دارند. هرچند که ریمو تکنیک های آرایش دائم امکان پذیر است. اما بهتر است از همان ابتدا یک مرکز تخصصی را انتخاب کنید تا نتیجه زیبایی کسب کنید و نیازی به پاک کردن یا ریموو نداشته باشید. یکی از بهترین مراکز آرایش دائم در تهران، شعبات تخصصی مریم حمزه ای می باشد.

خانم حمزه ای سه شعبه فعال در زمینه آرایش های دا ئم در تهران دارند که خدمات آرایش دائم در این مراکز تخصصی توسط پرسنلی ارائه می شود که مورد تایید خانم حمزه ای هستند. خانم حمزه ای گرند مستر در زمینه آرایش های دائم و نیمه دائم می باشند. ایشان بیش از 13 سال است که در این حیطه فعالیت تخصصی و حرفه ای دارند.

آموزش آرایش دائم صورت و تکنیک های آن

علاقمندان به انجام تکنیک های آرایش دائم روز به روز در حال افزایش است. بانوانی زیادی تمایل به انجام رژ لب دائم ، تاتو ابرو، تاتو خط چشم و غیره دارند. افزایش متقاضیان منجر به کسب درآمد میلیونی مسترهایی شده است که در این زمینه فعالیت می کنند. همین امر باعث شده تا برخی از بانوان تمایل به آموزش آرایش دائم صورت و فعالیت در این حیطه داشته باشند. تکنیک های آرایشی د ائم و نیمه بسیار متنوع هستند و دوره های آموزشی که برگزار می شود با یکدیگر تفاوت دارند.

در واقع برای هر تکنیک، یک دوره 0 تا 100 برگزار می شود تا بانوان بتوانند به صورت کاملا حرفه ای شروع به کار کنند. آموزش حرفه ای تضمینی برای کسب درآمد میلیونی می باشد. به همین دلیل برای گذراندن دوره های آموزشی به هر پکیج یا آموزشگاهی اعتماد نکنید و در ابتدا به مهارت مستر آموزش دهنده توجه داشته باشید.

آرایش دائم و کاربردها و تفاوت ها

آرایش دائم پوست صورت و نیمه دارای تکنیک های متفاوتی می باشد که هر یک کاربردهای متفاوتی دارند. به طور مثال هاشور ابرو یکی از هم ترین تکنیک ها می باشد که برای رفع نواقص ابرو و فرم دهی به ابرو کاربرد دارد. با انجام تکنیک ابرو دیگر نیازی به مداد ابرو نخواهید داشت و از داشتن ابروهایی پرتراکم و خوش فرم لذت خواهید بود. بیشتر تکنیک های آرایش دائم برای نواحی چون صورت کاربرد دارند. اما یکی از تکنیک های آرایش دایم و نیمه دایم برای بهبود نواحی سر کاربرد فوق العادی دارد. از تکنیک هاشور سر برای بهبود نواحی کم پشت کف سر استفاده می شود. در این تکنیک مستر با شبیه سازی تارهای مو منجر به پرپشت تر دیده شدن مو می شود.

مزایا آرایش دائم چیست؟

آرایش دایم ماندگاری دایمی دارد، به همین دلیل دارای مزایای بیشماری می باشد. با انجام تکنیکی چون تاتو خط چشم دیگر نیازی به کشیدن خط چشم نخواهید داشت. برای بسیااری از بانوان کشیدن خط چشم امری دشواری است و ترجیح می دهند برای همیشه یک خط چشم زیبا داشته باشند. در چنین مواقعی استفاده از یک تکنیک دائم بسیار مناسب است. با انجام تاتو خط چشم دائمی می توانید از زیبایی خیره کننده چشم هایتان برای همیشه بهره مند شوید.

کشیدن خط چشم قرینه تقریبا کار دشواری است و دشوار بودن همین امر باعث می شود تا بسیاری از بانوان قید خط چشم کشیدن را بزنند. اما خط چشم تاثیر فوق العاده ای در افزایش زیبایی چشم ها دارد و جزو تکنیک های آرایشی بسیار محبوب است. برای داشتن یک خط چشم فوق العاده زیبا و قرینه، می توانید از تکنیک های تاتو آرایش دائم استفاده کنید.